Hata hata hata Göteborg...

Skulle rubriken vara om det var bajjen/blåvitt på söderstadion. Men det är den ABSOLUT inte. I o f s så gillar ju ingen bajjare blåvitt men nästan inga stockholmare hatar göteborg som stad. Inte jag heller! Bara den övervägande majoriteten korkade avundsjuka bittra bonniga göteborgsbönder som hatar mig för att jag saknar den där bondedialekten som för dem samman...(samt att jag har mer och bättre stil, dricker viiiin och inte bärsa. 
Var där på sk Business & Pleasure resa, blev jättesjuk på tåget ned, så det blev knappast så mycket pleasure. Två feta fester hanns dock med: Sjukt bra liveset med "Trentemöller" med sidekick Dj Jan (rågrym på skracthandet) på lördag och jävligt nice svartklubbsfest med namnet DIMAS på måndagen. Däremellan var jag mest förskyld även om jag lyckades styra upp det mesta inför Fresh Fish (www.freshfish.se) Efterfesten. Fixade Inbjudningar och biljetter i absolut sista stund, men tror att alla är nöjda...Kan verkligen rekomendera Tryckakuten.se i gbg som tryckeri. Sjukt snabba och gryyyym kvalité (fast vi tryckte allt digitalt, tack mikael)..........Innan Gbg gjorde jag ett försök att kolla in MotherForgiveMe grejjen. Skittrevligt. Supermega DJ´s. Bra och väldigt trevligt band. Schysst lokal. Bra transport...allt perfekt! borde varit en GRYYYM fest. Men Nej. Var F-N var allt folk? och hur i helvete kan man ta 40:- för en mellanöl på 33cl flaska? AS-KEFFT! tror det var AG´s som höll i den dära öl dealen. SKIT kasst! Men vi fattiga och/eller snåla/smarta hängde med bandet och djserna backstage, satt och drack massa jättesupertrevligt jättemycket öl vin vodka och pratade med danskstackarn i kanindräckten...Hur trevligt som helst...Kändes dock riktigt märkligt att sitta och trösta två feta dj´s med att "det är inte erat fel, folk här är lite för lata för att åka utanför tullarna"  fattar inte varför det är så. Hela Eurpoa har fester utanför tullarna. Kom inte och säg att det alltid är gångavstånd till alla bra ställen ni är på, vid utlandsbesök...I sthlm är det ju tyvärr så oftast... men men...vad göra...Bita ihop och hoppas att folk vill förändra detta stangerade partyklimat...och nej jag ser inte arkitekt/konstskolefester som en lösning på detta...Ska nu boka hyrbil. Tillbaka till götet...undra vad epatraktor/birakillgänget tycker om mig nu...som om de skulle läsa den här bloggen...stor risk...Glömde förresten säga att allt ni eventuellt läst om mig som på något sätt är drogrelaterat är ett skämt. Givetvis så knarkar jag absolut INTE. Har aldrig gjort det, och tänker inte göra det. jag tycker knark är sjukt omoget och töntigt. och jag är aldrig ironisk om sånthär. Knark är bajs. så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback