ALARM ALARM ALARM ALARM

rock.
Ni som missa ni missa...finns egentligen ingen ursäkt men ni missa något som alla kommer prata om. Kanske om två månader. kanske om två decennium. Vem vet? Jag heter Tomasz Amadeusz, inte Nostradamus. rätt lika men ändå inte...tyvärr var jag tvungen att dra vid halv tre, det kom en busslast med äkta 17 åriga brats vid kvart i två, någon hade glömt att byta kläder efter stallet, så jag fick häst/brats astma och var tvungen att åka hem för att ta min bricanyl turboinhaler 0,5mg. Ska kolla om det hjälper. Annars har jag både teovent och pulmicort. Jag är sjukt allergisk mot hästar och vissa hästmänniskor. Tyvärr tror jag att det kanske gäller brats likaså. Konstigt, jag är ju lite av en brat själv...
Gonatt/ Punkstekaren (tack dana)
image40
Klart som fan du ska ha mindre i lön....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback