Världens Bästa Fäst!

Så var sista spiken islagen. Har inte haft energi att berätta om alla händelser, slagsmål, fester, fyllon middagar osv som tagit upp all min tid de senaste två veckorna. Tillråga på allt så har jag frivilligt tillbringat flera av dessa nätter guppandes i en liten motorbåt fiskandes gös. Klart det har varit kul. Galet Kul. Särskilt stor "Upp" för en enligt mig "förbra för att vara sann" fest i lördags i "grottan". Jag gick därifrån vid halv sju och det var fortfarande "dansfolk" överallt. Såg inte en enda Polis. Bra att det fortfarande går att muta snutar att låta fester vara ifred...otroligt ovanligt i sthlm, där det oftast är en tidsfråga innan farbror blå tycker att folk verkar ha för roligt och stänger ned festen med hot om allt möjligt...istället för att ta hand om det pågående rånmordet/våldtäkten eller annat hemskt max tre kvarter längre upp på gatan...hur ofta ser man inte ridande poliser på djurgården i sina "sommaruniformer" strosa runt i stora klungor. Vad gör de där? Förhindrar att folk picknickar ihjäl sig? Det får inte kallas jobb att glida runt på djurgården. För att inte ens nämna dessa sinnsessjuka "militärparader" där en massa djur på hästar i blåa uniformer med polerade hjälmar från 1800-talets tyskland, "paraderar" fram på gator med ett enda resultat: Bajs. Hästbajs. Överallt. Jag som är mycket allergisk mot hästar får andnöd om jag står för nära. Samtidigt som de stänger av all trafik, bara för att ett femtiotal muppar ska få "trava lite lätt"  genom min hufvfud staaad. FAN HELLER! hästkött av hästarna och skicka blåuniformnerna att slita på äldreomsorgen. Det är RIKTIGT jobb. Där får de den krigserfarenhet de behöver. För vi vet ju hur duktiga våra värnpliktiga är på att försvara sverige från "yttre hot".  Vi släpper igenom hotet och tjänar en FET  naziguld tacka på det. Har ju funkat perfekt förr...Skit i det nu! "Lördagsravet" var verkligen världens bästa fest.

Kommentarer
Postat av: MåddÄmma

Inget slår våra fester darling! Då kommer polisen och stänger ner vid 10 på morgonen medans alla fortfarande dansar. Helgen efter är likadan och helgen efter det oxå. GBG is the shit och det vet du! Hufudstaaaden kan ta sej ok?!
En sak till... är du verkligen allergisk mot hästbajs? det tror jag inte på, det är ju bara typ gräs och typ bajs. När vi var små hade vi hästbajskrig i stallet, skit fräscht!
puss!

2007-06-11 @ 15:38:36
Postat av: Josh Holloway

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback