Sommar, Sommar & Sol, havet och spriten och doft av kaprifol.....

Aha javisst ja...Visst hade jag jättekul igår igen.  Efter att letat igenom hela garderoben efter ett par normala kallingar insåg jag att läget var kört. Det fanns det där vita paret lite för små jockeys kvar. Ni vet det där man aldrig någonsin använder. Aldrig. Förutom när man har ett par sjukt styva japanska jeans som är ruggigt obekväma "barbacka". Så tyvärr hade jag just igår inget val. Kunde i o f s tagit ett annat par brallor, men det blev inte så...Så efter jobbet bestämde sig min vän Ferdinand för att vi skulle ta en (kanske två) öl. På tisdagar är det jättelätt att gå ut. De supergrymma "Bring the noise" debasertisdagarna har verkligen levererat varje gång. Billiga snygga flyers , Dj setet är bäst i stan. Bruce "THE dj" leenus, Nasty nate (bra kille, inte alls nasty), Supergrymma (och overkligt vackra) Dj Pau, samt  gäster. Igår den evigt unga Dj ondska (resident på snottys b la). Efter sex glas rosé, trevliga konverationer och lite sittdansande, några järn och en öl var jag i absolut toppform. Hade sjukt roligt åt en 20 nånting supersvennekille på enorma mängder kola som sprang runt bjöd alla på vin och försökte hångla upp (alla + ) en tant som mest liknade en labrador. Hon nobbade honom stenhårt och han hade ju redan raggat på alla andra innan...har aldrig sett någon se så korkad och besviken ut samtidigt. Kolad på debaser...kom igen. Träffade supertrevliga Ola, och precis efter jag sagt ajö till "Feffe" uppstog ett jävligt märkligt bråk. En kille kastar ett fullt glas rose i ansiktet på en annna. Typ utan anledning och försvinner från platsen. Fegt som fan. Den andra snubben blöder som fxxx och det är allmän kalabalik. Jag och Ola drar till F12 vid två, hälsar på Daniel Örn & Co (som verkligen fyller stället) blir lite ännu fullare i baren och står sen som vanligt löjligt glad på dansgolvet till att de stänger...Sen tog jag och min hipstervän en promenad hemmåt. Jag fick massa roliga idéer. Hon är fotograf. Jag glömde allt om de fula konstiga försmå kallingarna och insöp det sista som var kvar av sommarnatten, tonårsfyllan, adrenalinet och kanske slogs jag lite mot en begynnande 30års kris...Livet kan va så jälva vackert.
image50

Kommentarer
Postat av: Em

kallingar från farfar eller inte..You´re soooo hot love!
I kväll fixade jag tickets for free för dej å mej på techo-ön, det kommer bli så sjukt bra.
puss!

2007-07-29 @ 06:17:42
Postat av: Taraldrebecca

Congratulations on a job well done. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback