För fet för en klubb, för smal för en annan.

Jag tycker lite synd om några av oss nu såhär i efterhand...vi försöker hålla masken hela vägen men vet att det är omöjligt att köra på jämt jämt jämt. Men vi gör vårat bästa...oftast.

image46
Jag är faktiskt nykter på den här bilden.


Idag är det tredje dagen på mitt lugna liv. var en kortis förbi F12, men var mycket snäll och trevlig mot kroppen. Idag var jag uppe kl 08.30 och satte igång med att jobba direkt. (efter att ha sett tredje avsnittet av dexter som frukost tv.) Det här med bloggandet kanske egentligen inte är så roligt, man kanske inte ska berätta om att A blev portad där, B tog  massa tjack så ögonen stod ut, K spydde på G´s hand, o s v...o s v...Men det är ju det här som är kul. Tyvärr. Läste i den totalt värdelösa tidningen metro (extra dålig är nöjesbilagan) att Kornél & K O T C "PRO-ANA" klubb blev kraftigt ifrågasatt av illa berörda parter. Mitt förslag till Kornél var att jag och resten av www.kollektivetlivet.se  kan bygga en 250cm hög och 25-30cm bred entrédörr till klubben. Du slipper problemet med pointer, vakter (kolla leg i baren), och köer. Kommer du in så kommer du IN. Lika för alla. Det är ju som att spela en viss sorts musik högt på ett ställe. Jag är alldeles för smal för att komma in på t e x Viperroom. Jag skulle teoretiskt kunna gå in men mina öron och min kropp skulle kasta ut mig. Lika för alla där också...

Om ni mot förmodan missat så kolla in denna geniala blogg. Det finns faktiskt de som är bra på rikitgt.
http://www.2-4-hours.blogspot.com  Den gör att man slipper försöka ha koll.
De har koll åt en. Skönt va, alla ni namedroppers därute! Sen påstår ju folkatt de har en "egen" smak. Tjena...ni googlar ju bara andras grejjer...undra hur längesedan någon hipppster verkligen gjorde någon research utan att använda bloggar, vikipedia & myspace som sina enda källor...Läs boken "The Cult Of The Amateur: How Today?s Internet Is Killing Our Culture And Assaulting Our Economy" / Andrew Keen. Ganska skön vinkel tycker jag, och inget är ju så politiskt inkorrekt som hyckleri, eller hur?

Kommentarer
Postat av: XTC FOR LIFE!!!!!!

HAHAHAHAHAHA du har photoshopat din tunga! ha. hörrödu jag kan faktiskt säga dig att jag inte var så JÄVLA packad heller på den bilden, sådetså. fast jag e inte helt nykter nu... onsdagarna tar kål på mig. jag grovhånglade med (gaygaygay) pjotr asmycket igår. han var typ bästa (näst bästa kanske) hånglet ever, och folk imkring oss blev generade. jag hånglar generellt inte ute (tar bara folk på kuken på dansgolv och så) men igår var allt som heter klass & stil som bortblåst. härligt

Postat av: Anonym

och förresten är det MIN idé med dörren, din tjyv!

2007-07-05 @ 17:00:33
Postat av: GHB

HAHA klart jag stal din idée. det är ju det som hela bloggen handlar om. klickade på länken som du skrev ifrån...jag kom till en sida där det står "www.strypsex.nu might still be available for registration" jasså du...bögar och strypsex...ser att våra samtal inte varit helt utan effekt.

2007-07-05 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback