Fel lag vann!

Efter Lördagens dansande på djbås, högtalare och scener, timmar av tjoande och tjimmande för full halls, 500 glovsticks ( SJUKT mycket glowsticks nuförtiden, går vi mot en radioaktiv trend månne?) och annat ?bananas? utsåg en partisk domarjävle och hans askeffa fakerapper kompis ölrave som vinnare. Dåligt. Mycket dåligt. Annars en FANTASTISK helg med massa firande och massivt trevligt sällskap. Samt efterfester till 12.00 som sig bör?Mr Stumm har sagt åt mig att hålla allt sånt hemligt?Jag har lovat. Le Chiox är jävulskt roliga och det är alltid kul att får sköta rökmaskinen. Alla som känner mig vet att jag faktiskt är lite av ett proffs på rökmaskin. Jag har liksom ett seende som snabbt kan förutse hur mycket rök som behövs för att fylla rummet, samtidigt som jag vet hur kul det är att spruta folk i ansiktet?fast vissa blir lite överraskade, ibland t o m sura. Apropå ingenting så slog Badankan nytt rekord I trollhättan. 13. Utan övertramp. Otroligt. Glömde väl berätta att spelningen på spyan I fredags var  grymt rolig, även om jag stundtals fick stryk av min sidekick. Jag har löst alla sådana framtida problem genom att radera sidekickans hela itunes mapp. Smart va?!  För er som vill spelar jag vad ni vill på Vampire Lounge på torsdag. Kom vi 20.30 spring till Riche vid 23.30 för tre timmar galet bra Missy&Elliot.  http://www.myspace.com/missyandelliot   eller ( sjukt seriöst) www.missyandelliot.se

Kommentarer
Postat av: hipster

GE MIG TILLBAKA MIN ITUNESMAPP FÖR I HELVETE.

Postat av: Samana

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2010-03-29 @ 10:10:24
URL: http://samana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback