1999...

är 2007. Fattas bara att de sjunger lite mer på franska och har ett ohörbart diskbeat i bakgrunden, skulle göra dem helt perfekta och oslgbara. De går bortom den där "klubbkids som säger sig gilla metall" grejen på ett strålande sätt, Framförallt live.





image47


Hämtar mig lite efter lite väl mycket partande med GBG maffian. Lyckligtvis har jag lyckats supa upp alla pengar för tillfället så nu kan jag inte gå ut på ett tag. Dyrt att dricka ute om man är kille (särskilt på f12 & neu som man nte har super rabatt på)...det är ju inte så att man blir bjuden på sprit och sånt av 22-åriga kvinnliga beckmans/mejjan elever...Blev lite flippad i fredags efter medis, men allt löste sig till slut. Så nu är det snart måndag. Skönt! Skiter nog i F12 ikväll trots att Italien reppas stenhårt...eller så gör man en sånt där "nykter" besök...får se. Tar en paus i jobbet och försöker hålla min blogg vid liv. Har blivit lite som en Tamaguchi som man låtit dö, bytt batterier och startat igen...För vad som än händer i världen är den slutliga frågan alltid densamma: Var tar alla strumpor och kallingar vägen efter att man stoppat dem i torktumalaren?

Kommentarer
Postat av: Eldaringelin

Lovely site keep it i will be back that you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback