Trist lördag?

Ganska för lungt tyckte jag med ett tag in på eftemiddagen. Softa hemma, kolla lite film och chilla. Sen fick jag reda på att min Polska kusin "Rock-gviazda" skulle ut på stan och kolla läget på mina stammställen. Så genom en lång SMS kedja lyckades jag fixa in honom på de flesta ställena. Han hade tydligen jävligt kul. Synd att han inte pålta inne på riche...men vafan, man kan ju inte få allt. Han sa att jag borde pröva på hans liv ibland. Shit, och se ut sådär...NO way...Men verkar ju va sjukt kul.

Kommentarer
Postat av: jonas k

Han var helt galen faktiskt. Och en jävel på att dansa!

2007-01-09 @ 13:25:35
Postat av: Anonym

såpass det. e skönt att ha släkt somm reppar när man njuter av ...ingenting på en lördag själv lyckades vi inte ut men e bakis ändå...peas

2007-01-14 @ 18:20:24
Postat av: gustav

Helt underbar kusse du har faktiskt, lite som en polsk Ola Salo.
Du får se till att ta med honom ut lite oftare!

/g


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback