Ohhh Baren!

Fan va kul vi hade i lördags. och döma av den (faktiskt) skrikande och dansande publiken lyckade vi förvandkla den rätt stiffa O-baren till ett perfekt myller av Northern, Rock, Pop, Sabbath, Kiss, Retro, ghetto, house och techno.  Mitt nya "kontor" var där till hälften m a o en massa assofta dudes...och till och med min Dj mentor och tillika electronica producent var där. Feffe stog nog för kvällens mix tror det var en le tigre remix och vips: in kom interpool, snortajt taktmixat....fast vi inte gör sånt egentligen....Jag var asimpad.
Nu är det en kanske världens mest mixade fest 10 februari lördag...kolla INTE flyern nedan. Det blir Chilensk folmusik av sveriges snabbast och troligtvis bästa motorkäft....blandat med hachjazz fet ghetto och annan galenskap.
och ja, jag ska lira lite också...billig bärs som sjutton före 23...

var där (om som läser detta är DU) eller var (om du som läser detta är ngn Annan) rektangulär...

KÄRLEK!!!! 



Kommentarer
Postat av: Datadamen

dj-mentor och tillika electronicaproducent... väldigt smickrande epitet! som ett tecken på min uppskattning utser jag dig till min rökmaskinsmentor..

2007-01-29 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback