Nu sitter man på kontor igen...

Japp så blev det hela av tillslut. Har länge sprungit och letat efter nytt fint kontor med trevliga dudes och dudesses att dela med. Så äntligen är det hela på bana. Tyvärr uteblev dudesserna, men desto mer adrenalin, endorfin, sprayfärg och ketamin. Ha! Sitter numera i det världsberömda nykterhetsutposten Utopia/ 1opia/Aiputu/KL plejset. Känns fint med nya fina vänner med stora planer och höga ambitioner. Även om vissa blir lite för höga för att jobba jämt...sprayfärg och förmycket kaffe kan göra det med en. Ska bara slutföra mitt senaste hemsidaprojekt och sen börja inreda min hörna. 
Inredningen blir Polskt 30-tal möter Albert Speer möter CCCP 1952 och lite Tom of Finland och 
Paul McArthy för att lätta upp stämmningnen. Har duktigt nog lämnat fickpluntan hemma i o m att alla här är toknykterister, vilket passar min lätt pressade situation. Nu ska jag kika hur det går för Anders Markus i hans hörna. Hörde ngt om pentagram, vita lejon, rockabilly och Vampiria. Pedro skulle visst köra Etiopia i sin hörna. Skön "Klash of the Tit(t)ans". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback