Ja mina nära och inte så nära!

Nu är det äntligen läge att berätta lite på bloggen igen. Tog en paus för att fira jul i Polen och nyår i Stockholm. Hej 2007! fast vi knappt känner varandra är vi redan bästa vänner, eller hur? eller hur? Hallå!!! 2007!! jo hoo är det nån där?  Hallå? Aha där var du, fan du kan ju inte bara dra iväg sådär! Vi ska ju hänga hela året! Nåja, det blir säkert bra. Gu va sjukt jobbig flygresa jag hade. Klubbarna i Warszawa är faktiskt rätt keffa. I a f de jag var på (som var öppna runt jul i ett CP katolskt land, d v s inte många) , men jag är ju lite av en turist, trots att jag är född där. Julmaten knääääcker den svenska sådär 10ggr om. Spritintaget likaså. Och SHIT vilka snygga brudar. Det tror man inte, men oj oj. Tyvärr verkar de vara ute efter 100% förhållande med giftemål och tre barn imorgon eller rena "gold-diggers". Suck. -  Måste dra min skjuts är här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback