Är det Jul igen!

fan va skönt? 
Äntligen lite julstämmning?
Snöslask! kallt! blött och jättehalt & geggigt. 
men hey, träden är ju fina. 
GE MIG MER GLOBAL WARMING NU!
Det har varit en ganska jobbig vecka, och jag har helt enkelt beslutat mig för att softa hår med sprit & annat tills Karin Ströms relesaefest. Sen spelar jag ju skivor i helgen igen så det blir ju lite svårt att bara lira...men i o m att jag inte är någon supertajt DJ så dricker jag väldigt lite när jag spelar faktiskt...Men ju mer jag dricker desto bättre blir jag och tvärtom. Nu på lördag sys jag på o-baren. sen blir det republik och lite andra ställen...indigo sucéen kanse upprepas snart! Ha en bra vecka  Alla! 

Kommentarer
Postat av: gustav

Ah, O-Baren är alltid kul, ska försöka titta förbi en sväng innan jag spelar i Vita Baren med Sebastian sen! Dit du givetvis får komma efteråt.

Men vi lär väl synas på Karins fest innan dess ja.
/g

Postat av: Paullinea

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2009-12-03 @ 10:35:17
URL: http://paullinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback