Ny vecka! Nya prylar...

Billigaste klädmärket gör bästa visningen. Weekday´s lilla show på nordiska muséet var faktiskt  ca 3 ggr bättre än Filippa K´s superfega (som vanligt) på KTH. Musiken på Filippa K´s var TRAGISKT DÅLIG! På weekdays lirade supergrupper (folk från b l a nomads, demons, killers) med den oefterhärmlige Dr Odd på sång och megafon och munspel . Skönt akustiskt woodoo röj. Hamnade på Nöjesguidens prisutdelning. Givetvis vann NACHT pris. Givetvis. tyvärr kommer det kommersiella sthlm inte närmare london/berlin. Men det duger got(h) och väl. Festen var helt ok. mest för att någon stal en massa öl, någon annan roddade massa grEjjer, och ett gäng haklade runt och ramlade i rökrutan till allas vår skadeglada förtjusning. 
Karin Ströms och mitt första gemensamma DJ gig gick såklart jättebra. Nästan. Cdn klippte ljudet typ sex sju ggr. mitt i låtarna, utan någon som helst förvarning...SKITJOBBIGT. Men vafan, folk vill ju prata också...Nya införskaffade prylar denna vecka är en adapter så min 22" appleskärm äntligen kommer igång...Men behållningnen är mitt nya digitala ritbord. verkar vara en helt ovärderlig grej. lite svårt att lära sig men det ska nog gå bra. Ska precis ringa en taxi och flytta massa grejjer till mitt nya kontor...KUL! Har laddat ned massa musik från lite sköna Myspaceartister,  får se hur det mottages nästa gång jag lirar...Berns är f ö väldigt konstigt. alla verkar ha myckert roligt. Men jag tycker det är lite R n B svennigt. inta alls som riche teatron grodan spy eller bricolage. Men det kanske bara är jag,  och att man hamnar där på lördagar som ju tyvärr alltid är rätt svenniga.  I a f, nu är det tisdag. Nu köööööör vi! DATAdataDATA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback