London K E C.

Jaha, då var man på väg hem med Stansted express igen...känns lite tomt men samtidigt ganska skönt att få återgå till mitt lite mer normala och straighta festande...Vi (jag och fyra fina stlhms flickor) kom till London i onsdags morse, och kl 17 var hela sällskapet ganska så fulla på rosévin i solen. Sprang vi runt på sexshoppar och köpte supersexiga latexdräkter, en otroligt snygg "french maid" uniform...samt massa poppers...Det är inte lätt att handla med tre fulla lebbar, jag lovar...Personligen så tycker jag att sexleksaker är lite överkurs, men vaddå alla gör ju som de vill....Klockan 20.30 började födelsedagskalaset som vi skulle gå på, jag med ett entourage bestående av fyra tjejjer uppklädda och fixade till tänderna...ganska kul faktiskt...Födelsedagsbarnet uppträdde live...och 500 fulla bögar sjöng med som om det var rena rama ABBA konserten...sen blev det några drinkar, jag blev lite full...men bestämde mig snabbt för att sluta dricka i o m att jag visste hur Londontillställningar brukar bli runt kl 00...och mycket riktigt så blev det så hela natten, hela morgonen och hela nästa dag...för er som inte har varit på en riktig "chillout" som det kallas, så är det ju rät meingslöst att förklara grejjen, men man kommer ut från klubben vi typ 10, åker hem till någon som har plats, lyssnar på musik, dansar, pratar skrattar och knullar...typ som en efterfest i sverige men utan sprit...De drogerna man köper är typ Ectasy och kokain...fast kola ses som lite töntigt bland partybögarna. De populäraste: Ketamin och GHB gör man själjv i köket...Det ena är en hästbedövnings medicin som man kokar bort all vätska ur och sedan maler ned kristallerna som bildas på botten av kärlet (ungsformar eller tallrikar) 1 gram kostar annars 20-30£...fungerar bäst om det tas i samband med E. Fruktansvärt roliga hallucinationer, förstärkt effekt av Extasyn och en jätterolig oförmåga att röra sig normalt, garanteras enligt användare...På fredagens vilades det, jag sprang runt lite på stan och var på middag i Shoreditch med en gammal trevlig vän och hans familj...En lugn och trevlig fredagskväll...På lördagen var det dock dags igen att förinta kroppen med besök på bl a Matiné och en snabbvisit på Fire...Fire suger på lördagar och t o m jag som aldrig brukar bli uppraggad på bögställen blev det ganska omgående...stämningen var lite för hårdhomo t o m för mig...Matiné var grymt däremot och vi hae ett egen liten VIP våning med egna alltid lediga toaletter, där stora delar av tiden annars spenderas väntandes i kö...Söndagens festande tog slut vid 21 på kvällen, följt av middag och en sömn som mestadels måste liknas vid blandning av dvala och medvetslöshet...Sitter nu på flygplatsen iklädd solglasögon och mår lite "sådar"...skönt att komma hem och sova i en "riktig" säng...skön att slippa se massa nakna snubbar överallt som springer runt med halvstånd och minimala kallingar...nåja man tar ju seden dit man kommer (med vissa gränser förstås, i mitt fall drar jag den vid sex med killar) men allt annat är det bara att glida med på...man har liksom inget direkt val om man inte vill vara en tråkig "medel-chap"...image39
Ödmjuk utsikt från en ödmjuk lägehet...London maraton nedan, pary maraton ovan...

Kommentarer
Postat av: Tomanastasia

Enjoy your website very much. Good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback