WoW vilken fest!

Till alla som missade Miss Kitten. Weeeeeep! Fan så grymt det var. Helt magiskt. Jag kan inte direkt förklara vilka låar hon spelade och exakt vilken typ av mixningar hon gjorde eller sånt töntigt DJ nörd snack. Allt jag kan säga är att det var ASBRA! Missade däremot soulwax på Spyan, men det tar vi igen ikväll i Nacka strand.

Det var som vanligt sjukt varmt nere på grodan, och vid tolv ( i HÖGform som jag var) tog jag beslutet att det var för varmt för att ha kläder på sig. Gjorde helt enkelt europaklubbgrejen och tog av mig skjortan. Det händer JÄVLIGT sällan...och första gången i mitt liv blir jag nästan utkastad p g a att jag inte har några kläder på överkroppen. (förutom hängslen) Varför vet jag inte, men jag klarade mig ur situationen genom att påpeka att "hängslena är fastsydda i byxorna så det är en byxdress; alltså har jag något på överkroppen". Intressant i debatten om just bar överkropp kvinnor/män. Så kul som det var där och så kul som kvällen var kan ingen pajja mitt humör. Firade även en skön seger mot en HEMSK statlig sosse instans , ett fall som pågott sedan typ januari...Idag är det mera fest, och nu ska jag till min kompis och köpa lite schyssta kläder. Det var JÄVLIGT länge sedan sist...

Kommentarer
Postat av: Reidarlily

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback