Nu utrotar vi råttor igen!

Igår gick det för mig efter mindre än fyra minuter, och igen cirka tjugo minuter senare. Otroligt märkligt. Minns inte när det hände senast. Typ första gången man gjorde det? Hammarby kan inte vinna.
Usel match. Att vi bara vann med 2-0...Så många missade chanser. :-)
Blev så lycklig och full att jag kräktes. Senast det hände var den magiska natten på söder. Kvarnen. Personalen i bajentröjor var lika fulla som besökarna. Jag kramade Tomten, som grät som ett barn. Åh jag vill så gärna kunna krama Tomten igen....AIK och Elfsborg torskar tre-fyra på rad och vi vinner lika många. Det blir det ju riktigt intressant. Jag är lika kass som G.G. på att tippa resultat, så jag kanske får rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback