Paketlösningar.

Hurra, hurra, det är roligt i Moskva...Har fått in en fetfaktura. Supercoolt med lite cash för en gångs skull.

Tjackade upp mig på allt möjligt, från skrivare till hubbar och annat coolt hightech-shit. Har nu även officiellt ett flyttbart usb minne. 99:- på Siba. Sjukt. Allt gick på drygt tvåtusen spänn. En svartvit laserskrivare+en superduper fotomega bästiallatest bläckstråle(skriver jättefina foton och direkt på cdr skivor...tufft(aldrig mer fel skiva i fel fack när man spelar ute...)+sladdar+usb minne+papper+usb 2.0 hub. >Billig billig! Mycket billigt extrapris till dej fina polska pojke. Framtiden blir/är rolig tror jag. Du kanske kommer att kunna köpa en paketlösning/mulitmediamaskin (som min nästan nya bärbara Mac) för typ femtusen med allt inbyggt och 100000000 terabytes hårddisk, som gör automatiska "att göra listor" till dig varje morgon och SMSar vad du ska köpa till middag samt vad du borde vara sugen på med tanke på väder, eventuell bakfylla osv. Den kollar var i stan du är och checkar snabbt i vilken butik allt är bäst och billigast just nu. Om Melanders krabba är lika färsk som Elmquists, om belugan är billigare på NK eller i Hötorgshallen...kommer du ihåg när USB minnet kom? 56 MB för typ 1799:-...oj vad jag var sugen, men överlevde utan, tills idag. Fick ett fantastiskt mail ikväll: Jag är, tydligen redan idag, "en jävligt bra paketlösning helt enkelt". Det är jävligt hightechfuture med paketlösningar. Såna komplimanger växer inte på spyan. Inte på träd heller. 

 

MISSA INTE: Amadeusz & Ferdinand (shiit vi låter verkligen som tagna artistnames) spelar på Indigo på lördag! Det blir säkert JÄTTE kul (för oss i a f)


Kommentarer
Postat av: Sparven

Va fan Frillan, inte visste jag att du hade en blogg! Och inte vet jag hur jag hamnade här heller, det måste vara fisken som lockade!

/Sparven

2006-10-17 @ 01:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback