Särskrivning & rättstavning inom 6industrin

Fan nu är det klippt. Jag har en liten (och rätt kass) blogg, alla fattar att jag inte är någon skribent, kom ingen, klandra på stavfel??? Oj Oj jag råkade stava fel, full och på som jag var, men URSÄKTA MIG. Kära Rättstavningsmuppar: sluta läsa bloggar, börja leka mellanstadielärare, bristen på er är enorm i den sektorn. Samma sak gäller musik. Bra musiklärare behövs också. Annars kan ni ju kolla om det finns lediga platser på fryshusets värstingutbilldning där Pelle & Mehmet är dina elever och knivhotar dig om du inte lär dem mixa 50 cent med Warren G.

"Bättre med en DJ som kasserar folks hörsel och river frekvenserna i småbitar än en aptrist taktmixarmupp utan ballar" ... Läste precis BON om de nya "klubbutskicken som übermodern högkulturell litteratur" rätt kul artikel faktiskt. Har garvat friskt åt C.M.S utskick från spyan sen i feb-mars. Kul att de uppmärksammas redan nu. Elins Jambalaya historia om Jamba1 och Jamba2 (som enligt min unga kompis är två nakna mobilskärmsläckarbrudar, hur får man ett sånt jobb, att vara mobilskärmsläckare?) är väldigt sexig och härligt dekadent á la Houellebecq. Eller var den kanske menad att ha en motsatt ironisk effekt? Att det var synd om jabalayorna som inte fatta bättre? Att kvinnor exploateras i porrindustrin som skapar overkliga förebilder för dagen ungar?  Att våldsam kåthet, analsex och orgasmer är äckligt? Kanske, men vad spelar det för roll? Vi vet, att det alla egentligen vill, är att träffa någon/några som kan knulla dem sönder och samman, för att sedan förvandlas till en flaska skumpa, ett paket cigg, en dusch och en fortsatt fantastisk utekväll. Oberoende av om vi är flickor, pojkar, kvinnor eller män. Sen kan vi ju alla låtsas och spela blyga inför varandra och anse att penetration är en politisk handling. 

Hetaste Hösttipset Just Nu: Stanna hemma. fixa sprit och dekadens. lyssna på cures "love cats" för högt.

Skriv om resultatet på en valfri blogg som du länkar till mig?

 


Kommentarer
Postat av: firewall

Luogo interessante, buon disegno, lo gradisco, signore! =) http://www.lukxi.org/firewall

2006-12-20 @ 01:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback