Fan va kul!

Kära vänner och bekanta, GROM Communikattion är äntligen en realitet. Hemsidan är påbörjad, kundera strömmar in. Har fått kontorsplats på stockholms kanske coolaste kontor (garanterat det dampigaste) där jag spenderade halva fredagskvällen med att röka och dricka rödvin, m a o livet leker. Ska planera en fet releasefest för alla vänner och kunder, när allt är 100% klart. Gjorde en asdum grej. Lade ut min flashförfrågan på Arbetsförmedlingen. Fick typ 100 svar...allt mellan himmel och jord. Tar typ en vecka att gå igenom allt...jobbigt I-lands problem, eller hur? Helgen var lugn. Berns halvkrystade "nyöppning" var typ det enda som jag hann gå på (ganska okej inredning, sköna storbildsskärmar, dock för litet dansgolv.)
Var även på B**X födelsedagpartaj, där jag till allas förskräckelse lekte med mitt nya DJ program. Det är svåååårt att mixa utan lurar...Förutspår att Lio blir nästa stora retroartist, får se hur det går...Kära dagbok, måste sluta och återgå till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback