Torsdag ÄNTLIGEN! Sniffing in The V I P area...

Oh vad vissa har väntat (typ jag), oh vad vissa tycker att Miss Kitten är "ute". Oh vad jag bryr mig! Om någon gör något bra idag så är det ute imorgon, men asgrymt om en vecka...fjoldeceniumsretro är ju vårat mantra...Skit i allt sånt idag. Idag är det fest. Vi glömmer fotboll, modeveckor, sminkvisningar, modeller, sommaren, jobbet. Idag ska vi svettas. Gå till tranan, drick en bärs eller två, ta en taxi till grodan. ställ dig i kö, kör svennegrejjen för en gång skull, känn atmosfären, ladda med allt du har, gå in, ta av dig tröjan, GO!
Darkstar III ( he he skitkul nic, i o f s), kom ner till grodan, lämna ipoden med "allt av Thomas Ledin" hemma, så ska jag dansa dig och ditt apberg till småsmulor. "Suck my dick, Lick my ass. In limousines we have sex, me and my famous friends" . Tjo!

Kommentarer
Postat av: emma

Hon stavar ju Miss Kittin med I, inte E, det borde du veta så angelägen som du verkar.

2006-10-29 @ 20:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback