Ge Fan I Mina Poäng.

Har Inte ens vågat gå in på G.G blogg efter gårdagens händelser. Hur ända in i helvete kan saker gå så fel?

Inte nog med att vi "säljer" Runström, vi ligger under 0-3 mot Djurgårdssvinen. Efter EN HALVLEK. Men fotboll är en sport. Sport är vinster och förluster, och ibland det värsta: oavgjort. Igår hade oavgjort kanske räddat 10 poäng till Bajen, och chansen på SM guld .

 

Man undrar ju om ingen tror på dagens fotbollsspelare. Liverpool vände finalernas FINAL med 0-3 i röven. Tre mål på en halvlek...är det omöjligt? Det går att vinna med mer i baken än så. (fråga buttpluggs Freddie) 

 

Nä, vissa dissidenter bland det allra mest efterblivna fansen stormar plan och kastar in raketer.  I stället för att vänta och försöka höja sitt lag, i alla fall så mycket men kan, så ordnar de att vi blir av med mellan 3 & 9 poäng och får feta på böter! KUL!!! Tack era jävla muppskitar...Jag har inget emot hoooooligans och feta slagsmål, kör ert race om ni vill, slå ihjäl varandra bäst ni orkar. Jag tycker det är snyggt med fredperry jag med...Men Ge Fan I MITT Lag och MINA poäng och MITT SM-guld. Åk ut på en åker Muppjävlar. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Dark Force III

Jag tanker forsoka stjala dina poang sa lange jag lever, du far lara dig leva med det. Och ditt lag. Och ditt SM-guld. Och dina Fred Perry-attiraljer. Vi ar utsanda av Ondskan och du kommer att forsta vilka vi ar nar tiden ar kommen.

Tre mål på en halvlek...är det omöjligt? Ja, det ar omojligt. "Om om tron kunde forflytta berg, sa vore det just detta berg som jag skulle ta med mig".

En aker. Tror inte det. Vi vet var du bor (pa Gardet).

2006-08-30 @ 18:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback