En Härlig Vecka!

Då var man hemma igen. Har haft en datafri helg, och faktiskt inte gjort något ”vettigt” sedan i torsdags. Givetvis fick både riche, spymlan och det fenomenala Debonair ett besök, men mängden alkoholintag överglänste mängden matintag (ca tio ggr) denna torsdag så det blev en väldigt tidig kväll. Trots detta var det hela mycket trevligt i goda och vackra vänners lag. För att göra en viss Liselott rättvisa efter den förra tokroliga bilden bestämde jag mig för att lägga in en ny lite mer normal bild.

 

Nacht var trevligt som vanligt, trots att det måste vara svårt att upprätthålla statusen så pass ”bög & hög” hela tiden, men vad vet jag. Lönehelg eller ännu värre lönehelg efter semestern brukar medföra att jag går på middag hemma hos någon och undviker utgång i största möjliga mån, men vi tog en lite avstickare ändå…varför vet jag inte men…var diktigt hemma kl halv tre efter massa alcofria drinkar. Nattbuss hem. Kostnad för halv helkväll: 18:- (bussbiljett)

 

Det var liksom inte läge att köra ”till halv sex och efterfest” senaste veckan, för jag har nämligen lyckats träffa någon som jag verkligen gillar att prata med, och känner just nu inget större behov av att hänga vid barer och dansgolv hela nätterna…har en massa deadlines nästa vecka, så ni får tyvärr vänja er vid att gå på Riche med delar av inventarierna bortforslade.

Förutom kanske någon kväll…jag vet vilken stark karaktär jag har när det gäller att inte gå ut (läs typ: ingen)

 

 


Kommentarer
Postat av: DVD

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2008-01-08 @ 18:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback