Eller kanske inte?

Fuck shit fuck. Hade precis ”publicerat ”en jätefin lite uppsats om: dumma 20 åriga killar med fula frisyrer som sitter och skriker på fik så att alla andra, även tio bord bort ska höra om deras höga ”status”.  men så sket sig allt… det hela FÖRSVANN!!  Ska jag börja om från början? Jälva cafe string och deras skämt wlan. Känner att det hela tappar i fart och flärd när man inte kan vara spontan och bara köra på.

 

Äh skiter i det här nu. Skriver mer i kväll i stället.

 

Bra igår på +46 tycker jag.  Diana O är ju som vanligt bäst, men vad gör hon bland de andra vet jag inte. Det är ju på en helt annan nivå.

Mikas modellpartyt var säkert jättekul. Jag gick inte dit. Kanske för att jag anställer modellerna därifrån utan att gå via agenturen ( sorry MIKA men både du och jag vet att du har nog med deg, och att jag alltid vill ha mer.)

 

En kompis som kom därifrån sade att stämningen var som på ett dagis fullt med pedofiler. Inte konstigt… Äh klart jag var sugen, men jag sket i festen ändå. Eventoffer som jag är bästamde jag mig dock för att leka MIKAS fest på ett trevligt ställe. Gick till ett av stamställena och vaktade DJ båset (samt gjorde två dåliga mixningar) medan JK var på ”toa”. I o m detta raggade jag upp en supermodell från MIKAS agentur men på ett annat sälle (samma sak igen, jag gick inte via agenturen…) .Smart va? Hon tyckte jag var jätte cool och alternativ som inte var på festen. Precis som hon. Vi åkte faktiskt t o m buss hem. Otroligt alternativt.


Hinner kanske till NK i kväll...får se om jobbet tillåter. börjar hamna efter p g a allt jävla bloggande....

 

Måste bara säga att det är rätt så kul att blogga. Fast det är het ute….Jag har ju precis börjat. Undra hur länge jag orkar hålla på…?

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback