Vargar får torska, hajja...

Det blev tyvärr tyvärr inget röj av Wolfpartyt igår.Trots hårda försök från Luciano, Daniel Ö & alla starwars galningar... Ingen är ledsnare än jag, jag gillar faktiskt smarta "Tema" fester. Jag tycker inte att det är pretto eller ngt sånt. Men jag vet att det är svårt. Särskilt i Sthlm. Bandet Wolf (spana in liemannen som hoppa in mitt i ännu ett New Wave of Brittish Metall riff) gjorde sitt, samtidigt kom jag till en otroligt intressant insikt: varför hårdrockare hänger med varandra mest: De är lite konstiga i sin subkultur. (ni vet vampyr/kors/eld prylen) Jag har varit där. Men med aaas snygga paltor och supersmaskigt smink. Och för typ tretton år sedan. Då gick jag samtidigt på Nirvana, DB spelningar (ja jag blev utskrattad men so what, jag ÄLSKADE musiken) Rave (inte Klaxons som INTE INTE INTE är rejv, utan riktiga feta megamycket snabbt och super assigt RAVE...) och diverse Synth och metall klubbar...Men dessa människor längst fram med ölmagar, skägg och fula kläder är minst i min ålder. Och de sjunger med i låtarna...Kom igen Wolf (har aldrig hört talas om dem förut f.ö.) är INTE Maiden. Måste man gilla allting metall om man har ölmage och FULA lädervästar? Kan man inte bara gilla bra metall? (ja det finns, kanske inte passar alla, men det finns jag lovar!)

 

 

Metall Quiz: (snott från en kass film)

- Om Lemmy & Gud skulle bråka vem vinner?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Lemmy Såklart!

- Trick Question idiot! Lemmy ÄR Gud...Ha Ha??

 

 

 

 

Sen så blir det ju såklart ASSID. Då är det bara att kapitulera och försöka hitta och klubba ned syntkillen, och sno hans brallor...Satan va bra. Jävlar vilken snygg gul oldschool lampa som belysning, Fan vad snygga kläder, Helvete så schsst dansmusik...Men det är INTE Rejv. Så det så kids...

KÄRLEK!

 


 

JAG & BIKER-SCOUT


image39


 


 

WOLF & DEATH

image40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback