UTSLÄNGD?! Kom till oss istället!

Då var det dags igen! Har totalt tappat bort bloggandet, återigen p g a samma superkassa anledning. Fick t o m skit för det i taxin igår. Sjukt jobbigt att inse att vissa blir sura att man skriver lite för sällan! För att sumera veckan som var: gick ut i fredags vid 22, kom hem söndag kväll...Helt uttorkad. Blev faktiskt utslängd från spyan i lördags. Karin & Vanja LEVERERADE i vita baren. Hade lite för kul med armarna i luften och blev helt sonika utslängd. och inslängd en kvart senare...tror att vakterna har en skum taktik som går ut att man aldrig (inte ens spiknykter) ska känna sig riktigt pampers säker. Veckan var relativt odramatisk, dock med lite förmycket fest i onsdags. Sanna, Madicken, Emma och jag började kvällen med bowling (slog några RIKTIGT snygga slag)  på fridhemsplan. (precis brevid kontoret) Efter att ha spöat tre tjejjer i en konstig sport som blandar Disco/träfanér/tungmetall med jävligt snygga mods-skor (eller "samhall"skor om man hade otur) drog vi till allas vårat vardagsrum Riche. Jag var nog tröttast av alla där. Snackade till mig någon slags super duper energi gin&angostura drink av Herr Carboni, Luciano satte på bästaste låten, och mitt humör sken upp snart. Till slut blev jag övertalad  och övertalad att hänga på till teatron, avböjde och tackade nej! Och gick dit. Givetvis...suck. vilken karaktär man har. en inte-light cola senare fick jag sockerchock och stod två timmar oavbrutet och dansa till FENOMENALA Switch. Sen var det p g a ännu mer bristande karaktär spyan. Men det blev värre. Framförallt igår. Lyckades kasta ett helt glas vitt i huvudet på Indigo Rebecka, bara för att två sekunder senare tappa ett glas till. Har nog blivit smittad med någon slags fummelvirus. Undrar av vem...-> ! Rodeofesten igår var precis som jag trodde: snyggt jätte tv, annars superförutsägbar. Mad Mats & Co lirade sin halvbraiga men glada housevariant och kidsen (som aldrig hört det förut i o m  att de är 17-18) trodde att de sett gud i 500 tums skärmen...Jag var verkligen föga impad. Ikväll vet ju alla vad som gäller. Vi har avslutningsfest på Dining Club.Gästrikegatan 3 St eriksplan. 21-01. Jag spelar ett "snart springer jag iväg till grodan och kollar på Stephan Bodzin" set, går väl på sist tror jag...jag rekomenderar m a o: middag hemma, DC vid nio tio (2 för en i baren priser) grodan, Spyan...och kanske en KUL efterfest... så...gelin var ovanligt nog ta mig fan fullare igår än nånsin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback