Spelmissbruk.

Lite skärpning från min sida: Titta det är inte ett år sedan mitt senaste inlägg!
Nu verkar det som att vi precis blivit sponsrade av X-box! De ska trycka in en feetscreen i vårt galleri med allah tänkbara tillbehör. Blir ju JÄTTEBRA om man ska jobba...suck! Nåja skit samma, blir säkert askul när jag väl lär mig spela...är som bekant ruskigt efter vad det gällar alla typer av spel som man måste vara "quake kunnig" på. När jag var liten var mario, zelda, metroid, och pirates kung. Massa apelglädje på en floppydisk eller en enda litet 8-bit cartridge. Men utvecklngen har som bekant gått så mycket framåt att de gått om filmindustrin. Men är spelen verkligen "bättre"? Jag menar inte ljud & grafik, utan själva spelkänslan. Tycker fortfarande att Pacman är sjukt roligt!

Batterierna tog slut igår. Efter en galet rolig och spännande vecka med nya människor och nya fester lade min lilla (oh yeah I wish) kropp av litegrann och en nyfunnen vän uppmärksammade att "en till två flaskor vin/bubbel om dagen i snitt är lite överdrivet...Fan det är det ju. litegrann. Så denna vecka lovar jag att dricka MASSA vatten och inget mera supande! (förutom nån folköl ikväll då det är avgörande möte mella Mora (hejja underdogsen) och Färjestäd (buuuuuu köpt mainstream lag) och på onsdag då det är....och på fredag är det ju...oh shit jag glömde att det är utställningsfest på torsdagen och sen är det ju helg och fint väder och sen ska jag till göteborg kanske och kolla på en festlokal som Jag & KL boysen ska fixa efterfest till Modemässan i göteborg på...kan nån fixa en kroppreseladdare, en ny lever och lite mindre alkoholskadat skinn till mig vore jag ytterst tacksam...Skämt åsido, jag ska ta det lung i veckan och inte dricka. Jag har lovat mamma!P? gr?nsen till...

Kommentarer
Postat av: Kimirmelin

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback