Äntligen över...

Phuu! Trodde förra helgen var jobbig...men det är ingenting mot denna. Har som bekant varit lite fest sen onsdags...inte direkt planerat men det blir ju så lätt att man bara fortsätter när man väl hamnar "in the mood"...Jesus dödade mig med två 20clspritdrinkar på Riche, sen var det klackarna i taket. Var faktiskt sjukt besviken på NADA i torsdags (som blivit värsta sura svenne stället). Blev däremot besökt av Daniel B & Kalle R samt eminensen inom utställnings design tillika rytm & trum doktorn "Nomads-Jocke". Resten av kvällen var totalt fiasko.Stockholm hade stängt. bokstavligt. fattar inte hur fan det kan va så att vissa dagar är allt tomt andra är det fullt överallt...nåja...bröt mig in i DJ båset i vitabaren kastrullfull så in i bomben, började jag spela skivor fast jag inte skulle göra det...DJ Roland K var mindre glad, det var mitt i hans set. Lite kul och ganska pinsamt...
Fredagen var perfekkkt som bara en perfekt fredag kan va. Hockeydesig och bra möten på dagen.
Återställare i form av guiness i goda vänners lag, god middag, bubbel och världens schysstaste kväll. supersoft...lördag var däremot jättejobbig för kroppen. gick upp kl.09...fiskade hela dagen, skulle absolut hem och sova, men var ju tvungen att gå på Anders Markus (Lando Merkurius) vernissage (tack som FAN för tavlan!) och det slutade...vid åtta i morse hemma hos Magnus men en MegaSuperFantastiskt söt pitbull valp i knät. Jag insåg att jag är en riktig supertöntkärring när det kommer till storhunds hundvalpar, det är just så jävla overkligt söta. Har precis fått låna en MOOG!! och en 909...akta er världen...Nu blir det allvar av punkbandsprojektet! Elbas, 909, MOOG,  Effektboxar, kanske gitarr, kanske drumpads, ett otroligt bra bandnamn, hemliga medlemmar, snygga scenkläder som fan....och ett generellt asbra koncept, och ingen riktig koll alls! Kan bli Perfekkkt! Hemmåt nu. Dags att tvåtta städa sova och fixa till asfet middag. Veckan som följer kommer garanterat vara jättelugn. Har verkligen fått nog för att tag framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback