Spybar, slut slutsteg, värme, luftbrist, spritromantik.

En såndära lugn efterjobbet öl. trevligt . lungt. skönt. Femton öl senare inte så lungt. fortfarande trevligt och skönt. Tyvärr gjorde jag ett rookie misstag och skippade både lunch och middag...blev m a o lite för glad på väg från fantastiska sjögräs till stureplanstrevliga spymlan. några glas rosévin senare var katastrofen ett faktum och jag sade "hej" till ett ex som "inte pratar med mig". just hon ja. sen hade jag en supertrevlig fantastisk kväll. För varmt inne på spybar så gänget stack. stackars johan mattson. slutsteget lade av HELA tiden. skaffa AC för FAN! slutstegen tål inte värme....Men men kvällen var grym med en nästintill perfekt avslutning. Mest "nästintill" beroende på att jag drack 2dl Smirnoff. rent. blev för mycket, men det var försent. I ständig bön om en bra morgondag dog jag, för att vid 15 tiden idag återuppstå och inse att enda räddningen från gårdagens synder är att köra ikväll igen. Och imorgon. Och lördag. Och hela söndagen. Tillbaka i gamla fina invanda mönster och egna fotspår. Skål.


image56

Kommentarer
Postat av: Adolf Hitler

Jag tänker då inte be om din frälsning, din otäcka katolik.

2007-08-13 @ 12:47:44
Postat av: Timelsa

Really great site man!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback