20 mil utanför Göteborg...

20 mil utanför Göteborg...På en öde ö. 10 diselgeneratorer. Två dans"golv". En grym bar. 100 DJ´s. 300 berlinare, 100 göteborgare, 100 andra. En fest som går till historien som det bäst organiserade Tech-house/Minimal ravet nånsin. 80h NON-STOP dans. Tror dock inte att någon körde hela tiden, jag vet att jag sov minst 2ggr á 1-3h. Herregud så kul det var. Paul Brtschitsch, Roberto "Red Circle", Dave Turov, Monika osv osv. GRYMT som fan...kolla landskapet nedan. Leiner kom inte tyvärr. skrev nog fel förut, och får tyvärr inte publicera några festbilder av respekt för vissas konstiga inställning att synas på bild utan solglasögon...men kolla in
image54image53image52image51

Efter många långa och verkligen jobbiga avsked är jag tillbaka i den svenska huvudstaden igen. Det tar nog ett tag till jag fester loss som i helgen. Jag bör nog inte ens skriva vad som hände. Känns onödigt att bli satt i konstigt fack igen. Det är lite därför jag slutat skriva om Droger & Sex så mycket. Känns som det är  tillräckligt uttjatat nu, även för en sådan som mig, som egentligen aldrig får nog...Inte blev "landningen" lättare när man fick reda på att min väns super begåvade & jättesnälla bästis omkommit i en absurd takkollaps olycka, bara 22-år gammal.
Medan vi festade som aldrig förr. Sjukt tragiskt. Måste jobba och försöka må bra...

Kommentarer
Postat av: Emma

Robert kom ju aldrig.. han fick en till spelning i strömstad på lördagen så han höll sej på fastlandet

2007-08-09 @ 10:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback