Unt su Weiter...

Usch denna modevecka är HEMSK. Man blir ju alkoholist av allt detta gratissupande....Hur ska man förklara för alla creddsökare att man faktiskt bara är ute efter gratisspriten? Jag bryr mig faktiskt i all ärlighet inte om själva "modefenomenet" i stockholm. När jag var liten köpte man skivor och annat roligt. Idag köper kidsen sånt som de tror är moderiktiga kläder. Vicemode. A Amode. Och annat som varuärkena lyckats få dem tro att de behöver...titta på bilder av 15-åringar från 90 talets början och jämför själv med idag. Spana samtidigt in dagens modellideal...tunnare överarmar än underarmar och lår som buktar innnåt...oj vad jag känner mig gammal idag.

Kommentarer
Postat av: Nicklasjuni

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback