07:15 Måndag.

Så här ser alltså livet ut. Upp med tupp kl 07.15. Borsta tänder, på med kläder, ut genom dörren. Cinnanmon, kaffe, SVD, snus (Rökning Dödar), "ses efter jobbet puss". Läsa tidning ordentligt, skratta högt åt ny frikyrklig bibeltolkning
där jesus tydligen ska varit pedofil...(shit vad man kan tolka saker olika) Cyckla till kontoret, köpa en frukost, kolla mailen och förbereda dagens aktiviteter, samt planera för viktigt nytt möte med en potentiell storkund till imorgon. Hämta mina nya solglasögon som ÄNTLIGEN kommit från italien (Ray Ban är numer italienskt, men jag har lyckats hitta de gamla modellerna, med rikitgt glas på ett lager.) Ungefär det livet som jag för ett par år sedan skrattade åt. Och som jag nu lever. Och som gör mig så sinnensjukt lycklig.


image60


"The future looks so bright I have to wear shades"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback