Nu blir bloggen bok!

Hurra! Nu ska bloggen bli bok! Fan va bra! Har blivit erbjuden ett ganska fett antal valuta från ett stort förlag för att ge ut min blogg som bok. Helt fantastiskt! Förstod aldrig att så många läste min blogg! Så nu ska jag sluta jobba som PR konsult och bli creddig bloggbok författare.

Hur kan gamal skåpmat som "Sur på ammning på allmän plats" (var på tapeten -95) - "Arg på handsfree" (sedan den kom 01)  - "Jag vill inte bli mamma" (eh...typ massor av könsmogna kvinnor) och liknande raketforskinings inlägg på en blogg bli bok? Supply & demand? Är det det här folket vill ha? Ska vi kaske skapa ett behov hos folket?
d v s den massan som trånar efter att synas i TV alt. DOKUSÅPA alt. STUREPLAN.SE? Vilken normalt funtad människa skulle ens överväga att läsa en sådan bok? Det här får ju Skugges dagboksbanaliteter att framstå som material till ett svenskt Pulitzer pris.

På söndag ska jag gå till kyrkan och be till gud om en förändring av samhället.
För hur rensar man bort ogräs när huset man bor i är byggt av tistlar och maskrosor?






image62
När satan vill att världen ska gå under parar han ihop dessa två. Jag ser slaget om Stockholm som förlorat. För att inte behöva skämmas över var jag bor bör jag nog flytta snarast möjligt...

Kommentarer
Postat av: Rabbi von Sydow

Haha, men en dag ska jag ge ut mina fem dagböcker, från mellan 2000-2004 cirka, som bok.

Vit choklad, ska den heta. På omslaget ska det vara tights!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback