HA HA luarade alla!

Detta hände förra vecka/helgen.

1. Frisk Pappa, som blivit helt cancerfri- Check
2. Kär "4real" för första gångne sen...dackefejden- Check
3. Ny lägenhet, 1:a hand på kungsholmen-  Check
4. Pratade ut med "Hon som vägrat prata med mig" skönt som sjutton- Check
5. Påhoppad och avpåhoppad via sms. - Check
6. Full som ett sushihaks riskartrull i fredags- Check.
7.Gladare än på hur länge som helst- Check.

Lurade alla party polare genom att inte gå på något av allt som hände i helgen. Förutom Club Killers ASGRYMMA skivset på Block Partyt & Max / Elvis grymma Lack/Plast Kräftskiva. Anledningen till min frånvaro från dansgolven på Esque/F12/kruthuset/apparel/bruno är en blixt från klar himmel som spelade sjukt grymma låtar på Clubkillers partyt. Jag är liksom inte singel längre. Inte på något sätt. Sjukt eller hur? Men alldeles underbart och vansinnigt roligt!


Kommentarer
Postat av: Wilhelmina

Är det OK om jag stalkar dej för resten av ditt liv?

2007-08-21 @ 14:13:29
Postat av: Henningmathilde

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback